Com puc participar-hi!

Per participar en el procés dels Pressupostos Participatius per a l'any 2008 es pot fer de la següent manera:

  • Participant en la organització del procés assistint a les reunions de la comissió d'Economia Municipal i Pressupostos Participatius, que es fan de setembre a juny, el segon dimecres de cada mes a les 20 hores a la Sala de Comissions de l'Ajuntament.

  • Aportant les teves pròpies propostes abans del 30 de setembre a través de:
  1. Les urnes que hi han dipositades a diferents punts del poble ( Ajuntament, Cap de Torredembarra, Cal Bofill, Bar del Casal Municipal, Panaderia Livorno, Patronat Municipal de Turisme, Casal Social de la Marítima Residencial).

  1. Per carta o personalment a "Cal Bofill" Centre d'Activitats Mediambientals, Passeig Colom, 50, Torredembarra.

  1. Per telèfon al 977 64 16 72

  1. Per e-mail: pressupostos.participatius@torredembarra.cat

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Igual ja heu pensat i ja s'està preparant, però potser ajudaria augmentar la participació el fet que als diaris locals i a la ràdio, a més de la informació més institutcional, s'hi incloguéssin "microcunyes" en plan "només et queden 20 dies per a proposar en què vols que es gastin els diners l'ajuntament" o en plan "el grup de dones proposa invertir els diners de l'ajuntament en ... i tu?" no sé missatges molt més curts però molt més espaiats i directes, per ambientar, encara més la bona feina iniciada.

Anónimo dijo...

Crec que és molt bona idea, però com sempre la gent no participa.
Si no es fa res per el poble la gent es queixa i si en fas no hi participen. La questió es queixar-se.
Però de totes maneneres molt ben fet

Unknown dijo...

En cuanto a la participación: es lo más grave que algún/a persona del CMS o del Consistorio, se dedique/n voluntaria o profesionalmente a eliminar las propuestas (personales o colectivas) sobre presupuestos participativos.
Cómo ejemplo:
sabiendo que hay personas, vecinas de Torredembarra, que para ir a comprar o al cine, a la playa o al pleno del Ayuntamiento,a... dónde necesiten!!!, si no les llevan con un Vehículo Adaptado para el transporte de Personas con movilidad reducida, pues, no pueden ir por sus propios medios y se quedan aislados (involuntariamente) de sus vecinas/os y de disfrutar el Municipio que por derecho les pertenece, cómo mínimo igual que a las/os demás ciudadanas/os. Sabiéndolo, la Comisión de Bienestar Social y Salud promovió una propuesta para la compra o alquiler de un Vehículo Adaptado, que pudiera acercar las/os olores, sabores, sonidos, gustos y escenas de nuestro PUEBLO hasta sus HIJAS/OS más desfavorecidos; o lo que es lo mismo, utilizar el transporte adaptado como otro medio de comunicación entre la PERSONAS de Torredembarra.
Cual sería nuestra sorpresa cuan apreciamos que de los presupuestos del 2007, una de las dos únicas propuestas que rechazaron los miembros del Consistorio, fue la del Vehículo para Transporte de Personas con Movilidad Reducida.
Pero cómo siempre puede ir peor, después de decirnos que las primeras propuestas consideradas para el 2008 serían las rechazadas en 2007, han decidido volver a mentirnos ya que ha dia de hoy 01/10/2007 no aparece en ningún listado susceptible de votación.